loading...

آموزش جامع قانون جذب

آموزش قانون جذب

بازدید : 92
شنبه 18 بهمن 1399 زمان : 20:20

5 لیست وسایل کوهنوردی که هنگام کوهنوردی باید داشته باشید

لیست وسایل کوهنوردی کوهنوردی یکی از ورزش های فشرده در جهان است. از بین همه ورزش های خارج از منزل ، این ورزش ها نیاز به بینش شدید ، هماهنگی و قدرت عضلانی و همچنین دوز شجاعت سالم دارند. البته تجهیزات خوبی نیز وجود دارد ، زیرا هم برای کوهنوردی ایمن و هم برای صاف بودن بسیار ضروری است.

هنگام کوهنوردی کدام محصول واقعاً نباید از دست برود و چرا؟ مروری زیر پاسخ روشنی به این س thatال می دهد!

5 محصولی که برای کوهنوردی نیاز دارید

1. طناب های خوب

ممکن است پیش پا افتاده باشد ، اما هیچ چیز مهمتر از لیست وسایل کوهنوردی و طناب کوهنوردی کافی و محکم برای کوهنوردی با خیال راحت نیست. این طنابها معمولاً از پلاستیک محکم یا مواد طبیعی تشکیل شده و تا صدها کیلو نیز تحمل می کنند. اگر نمی خواهید به اعماق زمین بیفتید یک چیز ضروری است!

2. یک کلاه ایمنی

سنگهای خرد شده یا ضربه سنگین به سمت کوه ، اینها همه مواردی است که می تواند هنگام کوهنوردی اتفاق بیفتد. ناگفته نماند که اگر می خواهید یک کلاه ایمنی محکم داشته باشید و در امان باشید. یک کلاه ایمنی کوهنوردی بسیار محکم ، بادوام است و به خوبی متناسب است ، به طوری که سنگها و برجستگی های در لیست وسایل کوهنوردی حال سقوط جذب بهینه می شوند.

3. کفش های محکم

ایمنی شما هنگام کوهنوردی تا حد زیادی به استحکام پای شما روی زمین (یا بهتر بگوییم دیواره کوه) بستگی دارد. پوشیدن کفش های خوب ، کیفی و قابل اعتماد از این رو ضروری است. همچنین پیش از این بررسی کنید که آیا به کرامپون نیاز دارید و آیا کفش شما برای این کار مناسب است.

4. قلاب آب و هوا

قلاب های کوهنوردی نیز در هنگام کوهنوردی ضروری هستند. این قلاب ها به عنوان یک لیست وسایل کوهنوردی نقطه لنگر برای کوهنوردان عمل می کنند ، و تضمین می کند که سقوط تقریباً غیرممکن است. آنها همچنین پیدا کردن یک راه بازگشت خوب را آسان تر می کنند!

5. مشاهده تمام تجهیزات کوهنوردی

سرانجام ، البته مهار کوهنوردی ، پایه و اساس همه تجهیزات کوهنوردی نیز وجود دارد. این کمربند به عنوان ارتباط بین طناب و کوهنورد عمل می کند ، بنابراین اطمینان از صعود ایمن ضروری است. چنین محصولات کوهنوردی بسیاری را می توان لیست وسایل کوهنوردی در متخصصانی مانند

بالا رفتن

کوهنوردی یک ورزش ماجراجویی است که هم در خانه و هم در فضای باز قابل تمرین است. لیست وسایل کوهنوردی این فعالیت به کوهنوردی ، بولدرینگ ، از طریق فراتا ، کوهنوردی سنتی ، داخلی و ورزشی تقسیم می شود. هر نوع به تجهیزات کوهنوردی خاصی نیاز دارد و Bever محصولات مناسب و بهترین مارک ها را در محدوده خود دارد. به این ترتیب به شما اطمینان می دهند که کوهنوردی همچنان ایمن و سرگرم کننده است. چه فقط به کیسه گچی برای منیزیم و چه به تجهیزات کامل کوهنوردی احتیاج دارید ، بور آن را در مجموعه قرار داده است. می توانید همه موارد را بصورت آنلاین سفارش دهید یا بیایید و ابتدا آنها را در فروشگاه مشاهده کنید. تنوع زیاد تجهیزات کوهنوردی گاهی اوقات انتخاب را دشوار می کند. در این صورت ، اجازه دهید تیم حرفه ای ما شما را راهنمایی کند. لیست وسایل کوهنوردی آنها از اینکه در خدمت هستند خوشحال می شوند.

کمربندهای صعود کننده

بوره برای همه سنین از مهار کوهنوردی برخوردار است. مردان لیست وسایل کوهنوردی ، زنان و کودکان می توانند برای یافتن کمربند مفصل ران و سینه به اینجا مراجعه کنند. ایمنی و راحتی البته از اهمیت بالاتری برخوردار است ، کمربندها کاملاً قابل تنظیم و مجهز به حلقه های پایه الاستیک هستند. علاوه بر این ، اتصال مهارهای صعود سریع و آسان است. حلقه های مواد موجود در مهار امکان اتصال کارابین ها را در یک عمل و تنظیم صحیح آنها را فراهم می کند. کلیه مهارهای کوهنوردی از مواد تنفسی ساخته شده و آزادی لیست وسایل کوهنوردی حرکت کافی را تضمین می کنند. برای کوهنوردی که می خواهد با نور اضافی به جاده برسد ، Realization Short from Mammut وجود دارد ، ترکیبی از شلوارک و مهار کوهنوردی در یک.

کفش کوهنوردی

تور کوهنوردی تنها با کفش مناسب کوهنوردی می تواند واقعاً موفق شود. اینها باید کاملاً متناسب با پا باشند و حتی کمی احساس سفتی کنند. کفش های کوهنوردی نیز برای یک فعالیت کوهنوردی خاص پوشیده می شوند. به عنوان مثال ، Bever از La Sportiva Solution for bouldering برخوردار است لیست وسایل کوهنوردی که در لاستیک چسب بسته بندی شده است تا کفش مانند هر سطح بچسبد. نوع دیگر آنازازی است؛ یک کفش کوهنوردی بسیار محبوب که به راحتی قابل پوشیدن و خاموش شدن است و دارای چسبندگی کامل است یک کفش همه جانبه واقعی Evolv Pontas II است. این برای ایستادن روی تاقچه ها و قلاب زدن مناسب است.

آیا برای اولین بار به کفش کوهنوردی نیاز دارید؟ پس ممکن است عاقلانه باشد که چندین مورد را امتحان کنید. در یکی از فروشگاه های Bever می توانید کفش های مختلف کوهنوردی را امتحان کنید لیست وسایل کوهنوردی و توسط کادر متخصص به شما اطلاع داده شود.

طناب زدن و زنجیرکشی

طناب های صعود کننده و سلنجرها را می توان در چندین طول و ضخامت سفارش داد. برای جلوگیری از سنگین شدن طناب های صعود کننده ، آنها از دینما یا نایلون ساخته شده اند. این مواد طناب ها را محکم ، بلکه انعطاف پذیر نیز می کنند. تمام طناب ها و بندهای نوردی Bever از استانداردهای دقیق صدور گواهینامه برخوردار هستند. لیست وسایل کوهنوردی اطلاعات بیشتر در مورد طناب و زنجیرها را می توانید در وب سایت پیدا کنید یا می توانید از یکی از کارمندان ما س askال کنید.

کارابین ها

Bever چندین کارابین در مجموعه دارد ، هم قلاب همه جانبه و هم نوع خاص تر. چند کارابین ، ست یا شش بسته موجود است ، دقیقاً همان چیزی که هر کوهنورد برای تمرین هر ورزش کوهنوردی به آن نیاز دارد.

امنیت و کلاه ایمنی

چندین مقاله در این محدوده وجود دارد که کوهنوردی را تا حد ممکن ایمن می کند. علاوه بر دستگاه های رله ، کاموت و قرقره ، مغز گردویی نیز برای زدودن سنگ وجود دارد. لیست وسایل کوهنوردی همچنین مواردی نظیر گیره های صعود و طناب ، تبرهای یخ و تبرهای یخ ، پورتال برای خوابیدن و پرواز چادرها در برابر طوفان وجود دارد. البته ، یک کلاه ایمنی نباید از دست برود ، Bever دارای چندین اندازه در محدوده است. از آنجا که هر شخصی نیازهای متفاوتی دارد ، Bever انتخاب گسترده ای را ارائه داده است.

کرامپون ها

از کرامپون ها برای لنگر انداختن محکم پاها روی دیواره های برف یخ زده و یخ زده در هنگام یخ نوردی استفاده می شود. کرامپون های بور که به آنها کرامپون نیز گفته می شود ، به نوک های استیل محکم مجهز شده اند. بعضی از اتوها قابل تنظیم هستند تا روی هر کفشی قرار بگیرند و کفش خاصی لازم نیست.

از طریق ferrata

با مجموعه via ferrata از Bever می توانید در هر تور Via-Ferrata یا Klettersteig با خیال راحت تری صعود کنید. لیست وسایل کوهنوردی علاوه بر یک مجموعه فردی ، Bever تجهیزات کاملی را نیز ارائه می دهد. این شامل: کلاه ایمنی ، مهار کوهنوردی و مجموعه via ferrata. بنابراین ناگهان آماده رفتن به جاده هستید.

تجهیزات جانبی

بور لوازم جانبی بی شماری دارد تا از کوهنوردی لذت بیشتری ببرد. از منیزیم گرفته تا کوله پشتی و از پیچ های یخی گرفته تا لنت تصادف. لیست وسایل کوهنوردی آیا به دنبال چیزی هستید اما نمی توانید آن را پیدا کنید؟ با عملکرد مفید چت ما پاسخ فوری به تمام سوالات خود دریافت خواهید کرد.

سرویس

آیا به صورت آنلاین چیزی سفارش داده اید؟ Bever محصول را از 25 یورو به صورت رایگان به خانه شما تحویل می دهد. اگر می خواهید کالایی را مبادله یا برگردانید ، کاملاً رایگان قابل برگشت است. اگر از متناسب بودن مورد مطمئن نیستید ، می توانید از گزینه کلیک و جمع آوری استفاده کنید. شما کالای خود را به یکی از فروشگاههای ما تحویل داده اید و آمده و آن را امتحان کنید. لیست وسایل کوهنوردی اگر همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردید ، بلافاصله آن را مصرف می کنید. آیا به سایز دیگری احتیاج دارید و آیا در فروشگاه موجود نیست؟ سپس کارمندان فروشگاه ما کالای مورد نظر را برای شما سفارش داده و سپس آن را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنند.

استانداردها و گواهینامه های NEN

اطلاعات عمومی استانداردهای NEN

NEN در ایجاد توافق درباره محصولات ، روش کار و خدمات کمک می کند و این موارد را منتشر می کند. لیست وسایل کوهنوردی در هلند ، NEN م nationalسسه ملی استاندارد سازی است. این اروپا (CEN ، CENELEC و ETSI) و جهانی (ISO ، IEC و ITU) مربوط به رشد اقتصادی و رفاه است. با توجه به انتخاب کمربند ایمنی و کمربندهای مهار. در بسته های تأمین کننده تامین کننده ، کمربند مناسب (موقعیت محدود) و موقعیت یا تسمه مهار تقریباً برای هر کاربردی همراه با تجهیزات کمکی لازم در دسترس است. اطمینان از اینکه از ترکیبی صحیح و صحیح از تجهیزات سازگار استفاده می کنید بسیار حیاتی است. این به روشنی در اطلاعات زیر و در دستورالعمل های مربوط به استفاده متعلق به هر محصول جداگانه توضیح داده شده است.

برای تجهیزات حفاظت شخصی ، استانداردهای زیر اعمال می شود:

تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط
تجهیزات محافظت شخصی در برابر سقوط - قسمت 2: دستگاه گیر افتادن عابر پیاده با لنگر انعطاف پذیر
NEN-EN 354 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - خطوط ایمنی
تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - کمک فنر
تجهیزات شخصی برای موقعیت لیست وسایل کوهنوردی مکانی محل کار و جلوگیری از سقوط - سیستم های موقعیت مکانی محل کار
تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - تسمه های مهار
NEN-EN 362 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - کوپلینگ های
تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - روشهای آزمون
تجهیزات حفاظت شخصی و سایر موارد در برابر سقوط - الزامات عمومی برای راهنمای کاربر ، نگهداری ، بازرسی دوره ای ، تعمیر ، مارک گذاری و بسته بندی
مطابق با استاندارد EN 388 دستکش محافظ لیست وسایل کوهنوردی در برابر خطرات مکانیکی
مطابق با استاندارد EN 397
کلاه ایمنی صنعتی NEN-EN 517 لوازم جانبی پیش ساخته برای سقف -
قلاب ایمنی NEN-EN 565 تجهیزات کوهنوردی - الزامات ایمنی و روش های آزمون
NEN-EN 566 مطابق با استاندارد EN 566 تجهیزات کوهنوردی - حلقه ها
NEN-EN 567 مطابق با استاندارد EN 567 تجهیزات کوهنوردی گیره های
بالابر NEN-EN 795 تجهیزات حفاظت شخصی لیست وسایل کوهنوردی در برابر سقوط - نقاط لنگر - الزامات و آزمایش
NEN-EN 813 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - مهار و لوازم جانبی صندلی
NEN-EN 1497 Life - صرفه جویی در تجهیزات - کمربندهای نجات
NEN-EN 1498تجهیزات نجات - حلقه های نجات
NEN-EN 1891 مطابق با استاندارد EN 1891 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - طناب Kernmantel با کشش کم
NEN-EN 12277 مطابق با استاندارد EN 12277 تجهیزات کوهنوردی - کمربندهای مهار
NEN-EN 12278 مطابق با EN تجهیزات کوهنوردی استاندارد 12278 - قرقره های
NEN-EN 12492 مطابق با استاندارد کوهنوردی EN 12492 - کلاه ایمنی کوهنوردان
NEN-EN 12841 مطابق با استاندارد EN 12841 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - سیستم های کار با یک خط ایمن - دستگاه تنظیم برای خطوط سیستم های موقعیت یابی
NEN-EN 14052 مطابق با استاندارد EN 14052 تجهیزات حفاظت شخصی - کلاه ایمنی صنعتی با سطح حفاظت بالا در برابر ضربه

NEN - EN 358 سیستم های موقعیت یابی کار لیست وسایل کوهنوردی به گونه ای طراحی شده اند که به کاربرانی که باید در پست ها ، ستون ها ، دکل ها و غیره در ارتفاع کار کنند ، امکان موقعیت یابی خود را نسبت به این جسم دارند به گونه ای که هر دو دست در کار آزاد باشند. این سیستم ها برای دستگیری سقوط در نظر گرفته نشده است! یک کمربند موقعیت یابی معمولاً دارای دو نقطه اتصال در طرفین است که می تواند با یک بند تسمه یا تسمه موقعیت (قابل تنظیم طول) و یا مجهز به یک بند یا موقعیت بند یکپارچه و یک نقطه اتصال استفاده شود.

NEN - EN 359 کمربندهای محدود کننده محدوده فقط در مواردی که کاربر نمی تواند در معرض سقوط واقع شود استفاده می شود. این نوع تسمه فقط در صورت استفاده از خط ایمنی یا ایمنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد در صورتی که این ترکیب کاملاً از قرار گرفتن کاربر در شرایط خطرناک سقوط جلوگیری کند.

NEN - EN 361 در شرایط کاری که خطر سقوط وجود دارد ، لیست وسایل کوهنوردی بستن کمربند مهاربندی (کامل) اجباری است. کمربند مهاربنشی بیشترین محافظت ممکن را به پوشنده می دهد زیرا عملاً تمام نیروهای در حال سقوط توسط پهلوها جذب می شوند و صندلی و نگهدارنده پس از سقوط در حالت تقریباً قائم نگه داشته می شوند. برای حفاظت از سقوط ، فقط می توان از نقاط اتصال پشت و / یا سینه با کمربند مهار استفاده کرد. اگر کمربند مهاربندی به کمربند دامان یکپارچه با نقاط اتصال در طرفین مجهز شده باشد ، این موارد باید فقط برای موقعیت کاری یا تعیین محدوده استفاده شوند.

NEN-EN 1497 مهار نجات مخصوصاً برای کار در فضاهای محدودی که ممکن است تخلیه سریع لازم باشد طراحی شده است ، مانند: سیلوها ، فاضلاب ها ، مخازن حمل بار ، شاخه های معدن و غیره. نقطه اتصال به گونه ای طراحی شده است که حامل در حالت ایستاده است هنگام بلند کردن بیش از 10 درجه از سطح عمودی را اشغال می کند ، و این امکان را می دهد که یک عملیات نجات را از طریق دهانه های کوچک انجام دهید ، حتی اگر فرد بیهوش باشد. مهار نجات باید همراه با خطوط نجات تأیید شده یا بهتر از آن در کنار دستگاه توقف سقوط مجهز به مکانیسم وینچ انتگرال استفاده شود.

NEN - EN 354/355طول کل یک بند یا بند سقوطی ، شامل کوپل (مثلاً کارابین) لیست وسایل کوهنوردی ، نباید بیش از 2 متر باشد. اگر از بند بند سقوط در ترکیب با کمربند مهار استفاده شود ، باید به یک تسویه حساب جذب کننده انرژی مجهز شود. اگر یک کمک فنر کاملاً یا تا حدی پاره شود ، دیگر نباید از آن برای استفاده بیشتر استفاده شود و بند تسویه حساب با جاذب باید از بین برود. فضای سقوط آزاد زیر نقطه اتصال باید بر اساس ارتفاع نقطه لنگر متصل (ارتفاع از سطح ایستاده) ، طول خط سقوط ، طول پارگی کمک فنر تعیین شود (حداکثر 75/1 متر) و فرد دارای حاشیه ایمنی (3 متر).

NEN - EN 795 مهم نیست که کمربند مهاربندی یا خط ایمنی شما چقدر خوب باشد اگر یک نقطه لنگر ناکافی برای اتصال سیستم محافظت در برابر سقوط خود انتخاب کنید. نقطه لنگر باید حداقل بار افت 10 KN (1000 کیلوگرم) را تحمل کند و صدمه ای نبیند. باید دقت شود که یک نقطه لنگر سازه ای با گوشه ها یا لبه های تیز انتخاب نشود که بتواند با مالش آنها خطوط یا نوارها را بپوشاند یا حتی آنها را برش دهد. در صورت امکان ، یک نقطه لنگر باید همیشه بالاتر از کاربر و هرگز زیر نقطه اتصال تسمه مهار لیست وسایل کوهنوردی انتخاب شود. این کار برای جلوگیری از سقوط طولانی تر از طول بند است.

NEN --EN 360 با استفاده از دستگاههای سقوط ، فاصله زیاد کار از نقطه لنگر امکان پذیر است. دستگاه های سقوط خود قفل هستند و به سیستم سیم پیچ خودکار مجهز هستند که کابل را همیشه تحت فشار کم نگه می دارد ، به طوری که سقوط در حداقل ممکن است. دستگاه های سقوط سقوط برای کاربردهای عمودی یا تقریبا عمودی طراحی شده اند. از دستگاه توقف سقوط ترجیحاً نباید به صورت افقی استفاده شود ، زیرا در صورت سقوط کاربر به موقعیت عمودی (و حتی از طریق) زیر نقطه لنگر انداخته می شود. در یک برنامه افقی ، کاربر خود را در معرض یک سقوط غیر قابل قبول و / یا آسیب ناشی از برخورد با اشیا در هنگام سقوط و حرکت چرخشی قرار می دهد. کمربندهای سقوط خودکار کوچک ، می توانند با موفقیت در شرایط سخت کار استفاده شوند ،

NEN --EN 353/2این نوع دستگاه محافظت در برابر سقوط با کمک یک لنگر انعطاف پذیر لیست وسایل کوهنوردی (ایمنی) کار می کند. گیره طناب آزادانه روی طناب ایمنی به بالا و پایین می لغزد و در هنگام سقوط به طور خودکار روی آن قفل می شود. گیره های خطی نیز باید فقط در کاربردهای عمودی یا تقریباً عمودی استفاده شوند. هرگز افقی نیست اکیداً توصیه می شود که گیره های خطی فقط در ترکیب با خطوط ایمنی متعلق به این گیره ها استفاده شوند ، زیرا فقط این موارد را می توان برای سازگاری و در نتیجه عملکرد مناسب تضمین کرد. خط ایمنی یا لنگر باید با وسایل چفت و بست ارائه شود تا بتوان آن را به یک نقطه لنگر در بالا متصل کرد. باید در قسمت پایین تهیه شود تا از لغزش تصادفی گیره طناب از طناب جلوگیری شود.

NEN - EN 341 Descenders به کاربر اجازه می دهد تا از یک سطح بالاتر به یک نقطه پایین به صورت کنترل شده پایین بیاید. برخی از فرودین به طور خودکار سرعت نزول را کنترل می کنند ، در حالی که دیگران می توانند توسط کاربر یا توسط شخص ثالث کنترل شوند. به طور کلی ، این نوع تجهیزات بیشتر برای عملیات نجات استفاده می شود لیست وسایل کوهنوردی تا موقعیت های خاص کاری. ضروری است که کلیه قطعات تشکیل دهنده چنین سیستمی سازگار و به طور کلی توسط تامین کننده یا تولید کننده تامین شود. کاربر باید دانش عملی و نظری در مورد نحوه کار با سیستم داشته باشد و در زمینه کاربرد آن کاملاً آموزش ببیند. از اطلاعات موجود در این سند هیچ حقوقی حاصل نمی شود.

شما می توانید ورق های مختلف EN را در NEN در دلفت درخواست و خریداری کنید.

NEN به عنوان یک شریک مستقل ، در مورد محصولات ، روش کار و خدمات به توافق و انتشار توافق نامه ها می پردازد. در هلند ، NEN م nationalسسه ملی استاندارد سازی است.

علامت گذاری استاندارد و CE

وقتی از PPE برای محافظت در برابر سقوط استفاده می شود (گروه PPE 3) ، قانون ایمنی و بهداشت مقرر می دارد که هر مقاله:

- تحت یک استاندارد EN خاص قرار می گیرد
- باید دارای مارک CE باشد
- در اعلامیه انطباق ذکر شده است
- دارای یک کتابچه راهنمای کاربر (فنی)
- تحت سیستم کیفیت شناخته شده اروپا (ISO) تولید می شود

CE-Norm

اتحادیه اروپا بخشنامه های مختلفی را صادر کرده است ، لیست وسایل کوهنوردی از جمله در مورد محصولات مصرفی. این بخشنامه ها توسط کشورهای عضو باید در قوانین ملی گنجانده شود. محصولاتی که مطابق با بخشنامه اتحادیه اروپا هستند با مارک CE ارائه می شوند. بنابراین علامت CE یک علامت کیفیت نیست ، بلکه اعلامیه انطباق با قانون است. بررسی انطباق نظارتی برای مارک CE تا حد زیادی خود گواهی است. در موارد خاص تاییدیه EC لازم است. سپس باید از بدنه ای که توسط دولت ابلاغ شده استفاده شود. مارک CE یک محصول مورد تایید نوع EC را می توان با 4 رقم پشت مارک CE تشخیص داد. این کد چهار رقمی به مرجع اعلام شده ای که انطباق را ارزیابی کرده لیست وسایل کوهنوردی است اشاره دارد.

پتزل Absorbica برای مثال با (مشاهده تصویر) مجهز.

CE-Norm

- EN 355> استانداردی که یک کمک فنر باید از آن پیروی کند
- CE 0197> اثبات اینکه طراحی این مقاله توسط نهاد بازرسی 0197 تأیید شده است ، به موجب آن ثابت شده است که طراحی Petzl Absorbica مطابق با الزامات EN 355 است.

مهم : این بازرسی CE اثبات این نیست کهمحصول منحصر به فرد مورد بازرسی قرار گرفته است ، اما مربوط به محصول / طرح کلی است.

هنجار اروپا (EN)

استاندارد اروپا به درخواست شرکت های بیمه ارائه شد. در این استانداردهای اروپایی ، شرایط برای کلیه مقالاتی که به عنوان دسته PPE 3 (حفاظت در برابر سقوط) تعیین شده اند ، ایجاد شده است. سازنده باید به این الزامات پایبند باشد.

مثالی از بخشی از یک استاندارد اروپایی: · نقطه اتصال مهار موقعیت لیست وسایل کوهنوردی کاری باید بتواند حداقل 3 کیلوگرم نیرو را برای مدت 3 دقیقه تحمل کند.

EN-362 / B
الزامات ، روش های آزمون و اطلاعات ارائه شده توسط سازنده برای کارابین ها را مشخص می کند. کارابین هایی که دارای استاندارد هستند به عنوان یک عنصر اتصال دهنده در سیستم محافظت شخصی در برابر سقوط استفاده می شود.

EN-1078
الزامات ایمنی و روشهای آزمون کلاه ایمنی را که توسط دوچرخه سواران ، اسکیت بورد ها و اسکیت رولرها استفاده می شود مشخص می کند. الزامات و روشهای آزمون مربوطه (در صورت وجود) برای: ساخت (از جمله بند چانه) ، سیستم بسته شدن و میدان دید ، خواص جذب شوک ، خصوصیات سیستم نگهداری ، مارک گذاری و اطلاعات آورده شده است.

EN-1384
الزامات ایمنی کلاه ایمنی را برای فعالیت های سواری مشخص می کند. این الزامات ایمنی لیست وسایل کوهنوردی را شامل می شود که شامل روش های آزمایش و سطح عملکرد برای خواص جذب شوک ، مقاومت در برابر نفوذ و قدرت و کارایی سیستم نگهداری است.

EN-1385
الزامات ایمنی کلاه ایمنی را که می تواند در ورزش های قایق رانی و ورزش های آبی وحشی در آب کلاس 1 تا 4 استفاده شود ، مشخص می کند (بند 4). سطح حفاظت تشخیص می دهد که بیشترین تلفات در قایق رانی و ورزشهای آبی سفید نتیجه غرق شدن پس از ضربه مغزی است ، نه آسیب مغزی. این استاندارد برای کلاه ایمنی هایی که در آب سفید شدید استفاده می شوند ، در نظر گرفته نشده است.

EN-12275
الزامات ایمنی و روش های آزمایش را برای کارابین هایی که برای استفاده در ورزش های کوهستانی ، از جمله کوهنوردی استفاده می شود ، مشخص می کند.

EN-12277
الزامات ایمنی و روشهای آزمایش کمربندهای مورد استفاده برای کوهنوردی از جمله کوهنوردی را مشخص می کند. این استاندارد در مورد کمربندهای تمام رخ ، کمربندهای دور و کمربندهای سینه اعمال می شود.

EN-12492
الزامات ایمنی و روش های آزمون کلاه های سخت را برای استفاده در ورزش های لیست وسایل کوهنوردی کوهستانی مشخص می کند.

EN-14052
الزامات ایمنی را برای تجهیزات ایمنی با افزایش محافظت در برابر ضربه ، نفوذ و تماس با شعله مشخص می کند.

UIAA

اگر برچسب UIAA روی تجهیزات کوهنوردی باشد ، بالاترین استانداردهای ایمنی بین المللی را دارد. اکنون UIAA در 19 دسته مختلف تجهیزات ایمنی (از جمله کمربند و کلاه ایمنی) استانداردهایی را تعیین کرده است. در زیر چند نمونه آورده شده است.

UIAA - 101 Touwen
UIAA - 105 Klimgordels
UIAA - 106 Helmen
UIAA - 121 Karabiners

برای اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت مراجعه کنید: www.theuiaa.org

خلاصه:

محصولاتی که به عنوان PPE تعیین شده اند باید با استانداردهای EN اروپا تعیین شده مطابقت داشته باشند. لیست وسایل کوهنوردی محصولات دارای این استانداردهای EN باید دارای علامت CE باشند که نشانگر مطابقت مقاله مورد نظر با این استاندارد EN باشد.

سیستم کیفیت شناخته شده اروپا (ISO 9001: 2000)

ISO 9001-2000 استاندارد پذیرفته شده بین المللی برای سیستمهای مدیریت کیفیت یک سازمان و نحوه برخورد سازمان با این سیاست کیفیت است. این استاندارد الزاماتی را که می تواند توسط سازمانی برای افزایش رضایت مشتری از طریق مطابقت با الزامات مشتری و همچنین قوانین و مقررات استفاده شود ، مشخص می کند. سازمان باید فرایندهای تجاری را کنترل کند و بتواند آنها را نشان دهد. هنگامی که حسابرسی خارجی انجام شد ، سازمان می تواند یک گواهی دریافت کند که نشان می دهد مطابق با شرایط تعیین شده توسط استاندارد است. لیست وسایل کوهنوردی این یک یادآوری برای سازمان و مشتریان آن است که سازمان مدیریت کیفیت (مراقبت ، کنترل و اطمینان) را به روشی از پیش تعیین شده و ساخت یافته انجام می دهد.

محصولات Petzl به عنوان مثال دارای گواهینامه ISO 9001: 2000 هستند. این به کاربر این تضمین را می دهد که:

- تولید مطابق با الزامات با کیفیت بالا است ، که کیفیت را تضمین می کند
- تولید به صورت خودکار انجام می شود اما توسط عمل انسان کنترل می شود

NFPA

انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) بیش از 300 توافق نامه و استاندارد مختلف را توسعه می دهد ، منتشر می کند و ابلاغ می کند که هدف آنها کاهش احتمال و تأثیر آتش سوزی و سایر خطرات است.

NFPA-1983

این استاندارد ، از جمله موارد دیگر ، حداقل طراحی ، عملکرد را نشان می دهد. همچنین الزامات آزمایش و گواهی طناب ها و کمربندهای مختلف و این الزامات را برای طناب ها و کمربندهای جدید جدید مشخص می کند. این استاندارد الزامات طناب های مورد نظر را برای سایر موارد ، نجات کوهستان و کوهنوردی و طناب ها لیست وسایل کوهنوردی و تجهیزات طراحی شده برای حفاظت از سقوط مشخص نمی کند.

Conformiteitsverklaring

اعلامیه انطباق سندی است که بیان می کند مقاله مورد نظر مطابق با استاندارد (های) استاندارد EN تولید شده و مورد تأیید CE قرار گرفته است. بنابراین این سند "گواهی توضیح" رسمی است. این عبارات را نمی توان به صورت آنلاین یافت ، اما می توانید با تماس با ما آنها را از Stagefreaks درخواست کنید.

اطلاعات زیر باید در اظهارنامه انطباق درج شود:

- اعلامیه منحصر به فرد انطباق
- مشخصات آدرس صادرکننده
اعلامیه انطباق - شناسایی محصولی که اظهارنامه به آن مربوط می شود (به عنوان مثال شماره مقاله)
- اعلامیه انطباق
- لیست کاملی از دستورالعمل ها ، استانداردها و سایر موارد خاص الزامات
- مکان و تاریخ صدور
- نام و امضای شخص مجاز ، که از طرف لیست وسایل کوهنوردی ناشر اقدام می کند
- محدودیت های قابل اجرا در مورد اعتبار اعلامیه انطباق
- اطلاعات اضافی لازم مانند نام و آدرس بدن ارزیابی انطباق ، از جمله شماره گزارش یا گواهی و تاریخ صدور

5 لیست وسایل کوهنوردی که هنگام کوهنوردی باید داشته باشید

لیست وسایل کوهنوردی کوهنوردی یکی از ورزش های فشرده در جهان است. از بین همه ورزش های خارج از منزل ، این ورزش ها نیاز به بینش شدید ، هماهنگی و قدرت عضلانی و همچنین دوز شجاعت سالم دارند. البته تجهیزات خوبی نیز وجود دارد ، زیرا هم برای کوهنوردی ایمن و هم برای صاف بودن بسیار ضروری است.

هنگام کوهنوردی کدام محصول واقعاً نباید از دست برود و چرا؟ مروری زیر پاسخ روشنی به این س thatال می دهد!

5 محصولی که برای کوهنوردی نیاز دارید

1. طناب های خوب

ممکن است پیش پا افتاده باشد ، اما هیچ چیز مهمتر از لیست وسایل کوهنوردی و طناب کوهنوردی کافی و محکم برای کوهنوردی با خیال راحت نیست. این طنابها معمولاً از پلاستیک محکم یا مواد طبیعی تشکیل شده و تا صدها کیلو نیز تحمل می کنند. اگر نمی خواهید به اعماق زمین بیفتید یک چیز ضروری است!

2. یک کلاه ایمنی

سنگهای خرد شده یا ضربه سنگین به سمت کوه ، اینها همه مواردی است که می تواند هنگام کوهنوردی اتفاق بیفتد. ناگفته نماند که اگر می خواهید یک کلاه ایمنی محکم داشته باشید و در امان باشید. یک کلاه ایمنی کوهنوردی بسیار محکم ، بادوام است و به خوبی متناسب است ، به طوری که سنگها و برجستگی های در لیست وسایل کوهنوردی حال سقوط جذب بهینه می شوند.

3. کفش های محکم

ایمنی شما هنگام کوهنوردی تا حد زیادی به استحکام پای شما روی زمین (یا بهتر بگوییم دیواره کوه) بستگی دارد. پوشیدن کفش های خوب ، کیفی و قابل اعتماد از این رو ضروری است. همچنین پیش از این بررسی کنید که آیا به کرامپون نیاز دارید و آیا کفش شما برای این کار مناسب است.

4. قلاب آب و هوا

قلاب های کوهنوردی نیز در هنگام کوهنوردی ضروری هستند. این قلاب ها به عنوان یک لیست وسایل کوهنوردی نقطه لنگر برای کوهنوردان عمل می کنند ، و تضمین می کند که سقوط تقریباً غیرممکن است. آنها همچنین پیدا کردن یک راه بازگشت خوب را آسان تر می کنند!

5. مشاهده تمام تجهیزات کوهنوردی

سرانجام ، البته مهار کوهنوردی ، پایه و اساس همه تجهیزات کوهنوردی نیز وجود دارد. این کمربند به عنوان ارتباط بین طناب و کوهنورد عمل می کند ، بنابراین اطمینان از صعود ایمن ضروری است. چنین محصولات کوهنوردی بسیاری را می توان لیست وسایل کوهنوردی در متخصصانی مانند

بالا رفتن

کوهنوردی یک ورزش ماجراجویی است که هم در خانه و هم در فضای باز قابل تمرین است. لیست وسایل کوهنوردی این فعالیت به کوهنوردی ، بولدرینگ ، از طریق فراتا ، کوهنوردی سنتی ، داخلی و ورزشی تقسیم می شود. هر نوع به تجهیزات کوهنوردی خاصی نیاز دارد و Bever محصولات مناسب و بهترین مارک ها را در محدوده خود دارد. به این ترتیب به شما اطمینان می دهند که کوهنوردی همچنان ایمن و سرگرم کننده است. چه فقط به کیسه گچی برای منیزیم و چه به تجهیزات کامل کوهنوردی احتیاج دارید ، بور آن را در مجموعه قرار داده است. می توانید همه موارد را بصورت آنلاین سفارش دهید یا بیایید و ابتدا آنها را در فروشگاه مشاهده کنید. تنوع زیاد تجهیزات کوهنوردی گاهی اوقات انتخاب را دشوار می کند. در این صورت ، اجازه دهید تیم حرفه ای ما شما را راهنمایی کند. لیست وسایل کوهنوردی آنها از اینکه در خدمت هستند خوشحال می شوند.

کمربندهای صعود کننده

بوره برای همه سنین از مهار کوهنوردی برخوردار است. مردان لیست وسایل کوهنوردی ، زنان و کودکان می توانند برای یافتن کمربند مفصل ران و سینه به اینجا مراجعه کنند. ایمنی و راحتی البته از اهمیت بالاتری برخوردار است ، کمربندها کاملاً قابل تنظیم و مجهز به حلقه های پایه الاستیک هستند. علاوه بر این ، اتصال مهارهای صعود سریع و آسان است. حلقه های مواد موجود در مهار امکان اتصال کارابین ها را در یک عمل و تنظیم صحیح آنها را فراهم می کند. کلیه مهارهای کوهنوردی از مواد تنفسی ساخته شده و آزادی لیست وسایل کوهنوردی حرکت کافی را تضمین می کنند. برای کوهنوردی که می خواهد با نور اضافی به جاده برسد ، Realization Short from Mammut وجود دارد ، ترکیبی از شلوارک و مهار کوهنوردی در یک.

کفش کوهنوردی

تور کوهنوردی تنها با کفش مناسب کوهنوردی می تواند واقعاً موفق شود. اینها باید کاملاً متناسب با پا باشند و حتی کمی احساس سفتی کنند. کفش های کوهنوردی نیز برای یک فعالیت کوهنوردی خاص پوشیده می شوند. به عنوان مثال ، Bever از La Sportiva Solution for bouldering برخوردار است لیست وسایل کوهنوردی که در لاستیک چسب بسته بندی شده است تا کفش مانند هر سطح بچسبد. نوع دیگر آنازازی است؛ یک کفش کوهنوردی بسیار محبوب که به راحتی قابل پوشیدن و خاموش شدن است و دارای چسبندگی کامل است یک کفش همه جانبه واقعی Evolv Pontas II است. این برای ایستادن روی تاقچه ها و قلاب زدن مناسب است.

آیا برای اولین بار به کفش کوهنوردی نیاز دارید؟ پس ممکن است عاقلانه باشد که چندین مورد را امتحان کنید. در یکی از فروشگاه های Bever می توانید کفش های مختلف کوهنوردی را امتحان کنید لیست وسایل کوهنوردی و توسط کادر متخصص به شما اطلاع داده شود.

طناب زدن و زنجیرکشی

طناب های صعود کننده و سلنجرها را می توان در چندین طول و ضخامت سفارش داد. برای جلوگیری از سنگین شدن طناب های صعود کننده ، آنها از دینما یا نایلون ساخته شده اند. این مواد طناب ها را محکم ، بلکه انعطاف پذیر نیز می کنند. تمام طناب ها و بندهای نوردی Bever از استانداردهای دقیق صدور گواهینامه برخوردار هستند. لیست وسایل کوهنوردی اطلاعات بیشتر در مورد طناب و زنجیرها را می توانید در وب سایت پیدا کنید یا می توانید از یکی از کارمندان ما س askال کنید.

کارابین ها

Bever چندین کارابین در مجموعه دارد ، هم قلاب همه جانبه و هم نوع خاص تر. چند کارابین ، ست یا شش بسته موجود است ، دقیقاً همان چیزی که هر کوهنورد برای تمرین هر ورزش کوهنوردی به آن نیاز دارد.

امنیت و کلاه ایمنی

چندین مقاله در این محدوده وجود دارد که کوهنوردی را تا حد ممکن ایمن می کند. علاوه بر دستگاه های رله ، کاموت و قرقره ، مغز گردویی نیز برای زدودن سنگ وجود دارد. لیست وسایل کوهنوردی همچنین مواردی نظیر گیره های صعود و طناب ، تبرهای یخ و تبرهای یخ ، پورتال برای خوابیدن و پرواز چادرها در برابر طوفان وجود دارد. البته ، یک کلاه ایمنی نباید از دست برود ، Bever دارای چندین اندازه در محدوده است. از آنجا که هر شخصی نیازهای متفاوتی دارد ، Bever انتخاب گسترده ای را ارائه داده است.

کرامپون ها

از کرامپون ها برای لنگر انداختن محکم پاها روی دیواره های برف یخ زده و یخ زده در هنگام یخ نوردی استفاده می شود. کرامپون های بور که به آنها کرامپون نیز گفته می شود ، به نوک های استیل محکم مجهز شده اند. بعضی از اتوها قابل تنظیم هستند تا روی هر کفشی قرار بگیرند و کفش خاصی لازم نیست.

از طریق ferrata

با مجموعه via ferrata از Bever می توانید در هر تور Via-Ferrata یا Klettersteig با خیال راحت تری صعود کنید. لیست وسایل کوهنوردی علاوه بر یک مجموعه فردی ، Bever تجهیزات کاملی را نیز ارائه می دهد. این شامل: کلاه ایمنی ، مهار کوهنوردی و مجموعه via ferrata. بنابراین ناگهان آماده رفتن به جاده هستید.

تجهیزات جانبی

بور لوازم جانبی بی شماری دارد تا از کوهنوردی لذت بیشتری ببرد. از منیزیم گرفته تا کوله پشتی و از پیچ های یخی گرفته تا لنت تصادف. لیست وسایل کوهنوردی آیا به دنبال چیزی هستید اما نمی توانید آن را پیدا کنید؟ با عملکرد مفید چت ما پاسخ فوری به تمام سوالات خود دریافت خواهید کرد.

سرویس

آیا به صورت آنلاین چیزی سفارش داده اید؟ Bever محصول را از 25 یورو به صورت رایگان به خانه شما تحویل می دهد. اگر می خواهید کالایی را مبادله یا برگردانید ، کاملاً رایگان قابل برگشت است. اگر از متناسب بودن مورد مطمئن نیستید ، می توانید از گزینه کلیک و جمع آوری استفاده کنید. شما کالای خود را به یکی از فروشگاههای ما تحویل داده اید و آمده و آن را امتحان کنید. لیست وسایل کوهنوردی اگر همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردید ، بلافاصله آن را مصرف می کنید. آیا به سایز دیگری احتیاج دارید و آیا در فروشگاه موجود نیست؟ سپس کارمندان فروشگاه ما کالای مورد نظر را برای شما سفارش داده و سپس آن را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنند.

استانداردها و گواهینامه های NEN

اطلاعات عمومی استانداردهای NEN

NEN در ایجاد توافق درباره محصولات ، روش کار و خدمات کمک می کند و این موارد را منتشر می کند. لیست وسایل کوهنوردی در هلند ، NEN م nationalسسه ملی استاندارد سازی است. این اروپا (CEN ، CENELEC و ETSI) و جهانی (ISO ، IEC و ITU) مربوط به رشد اقتصادی و رفاه است. با توجه به انتخاب کمربند ایمنی و کمربندهای مهار. در بسته های تأمین کننده تامین کننده ، کمربند مناسب (موقعیت محدود) و موقعیت یا تسمه مهار تقریباً برای هر کاربردی همراه با تجهیزات کمکی لازم در دسترس است. اطمینان از اینکه از ترکیبی صحیح و صحیح از تجهیزات سازگار استفاده می کنید بسیار حیاتی است. این به روشنی در اطلاعات زیر و در دستورالعمل های مربوط به استفاده متعلق به هر محصول جداگانه توضیح داده شده است.

برای تجهیزات حفاظت شخصی ، استانداردهای زیر اعمال می شود:

تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط
تجهیزات محافظت شخصی در برابر سقوط - قسمت 2: دستگاه گیر افتادن عابر پیاده با لنگر انعطاف پذیر
NEN-EN 354 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - خطوط ایمنی
تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - کمک فنر
تجهیزات شخصی برای موقعیت لیست وسایل کوهنوردی مکانی محل کار و جلوگیری از سقوط - سیستم های موقعیت مکانی محل کار
تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - تسمه های مهار
NEN-EN 362 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - کوپلینگ های
تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - روشهای آزمون
تجهیزات حفاظت شخصی و سایر موارد در برابر سقوط - الزامات عمومی برای راهنمای کاربر ، نگهداری ، بازرسی دوره ای ، تعمیر ، مارک گذاری و بسته بندی
مطابق با استاندارد EN 388 دستکش محافظ لیست وسایل کوهنوردی در برابر خطرات مکانیکی
مطابق با استاندارد EN 397
کلاه ایمنی صنعتی NEN-EN 517 لوازم جانبی پیش ساخته برای سقف -
قلاب ایمنی NEN-EN 565 تجهیزات کوهنوردی - الزامات ایمنی و روش های آزمون
NEN-EN 566 مطابق با استاندارد EN 566 تجهیزات کوهنوردی - حلقه ها
NEN-EN 567 مطابق با استاندارد EN 567 تجهیزات کوهنوردی گیره های
بالابر NEN-EN 795 تجهیزات حفاظت شخصی لیست وسایل کوهنوردی در برابر سقوط - نقاط لنگر - الزامات و آزمایش
NEN-EN 813 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - مهار و لوازم جانبی صندلی
NEN-EN 1497 Life - صرفه جویی در تجهیزات - کمربندهای نجات
NEN-EN 1498تجهیزات نجات - حلقه های نجات
NEN-EN 1891 مطابق با استاندارد EN 1891 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - طناب Kernmantel با کشش کم
NEN-EN 12277 مطابق با استاندارد EN 12277 تجهیزات کوهنوردی - کمربندهای مهار
NEN-EN 12278 مطابق با EN تجهیزات کوهنوردی استاندارد 12278 - قرقره های
NEN-EN 12492 مطابق با استاندارد کوهنوردی EN 12492 - کلاه ایمنی کوهنوردان
NEN-EN 12841 مطابق با استاندارد EN 12841 تجهیزات حفاظت شخصی در برابر سقوط - سیستم های کار با یک خط ایمن - دستگاه تنظیم برای خطوط سیستم های موقعیت یابی
NEN-EN 14052 مطابق با استاندارد EN 14052 تجهیزات حفاظت شخصی - کلاه ایمنی صنعتی با سطح حفاظت بالا در برابر ضربه

NEN - EN 358 سیستم های موقعیت یابی کار لیست وسایل کوهنوردی به گونه ای طراحی شده اند که به کاربرانی که باید در پست ها ، ستون ها ، دکل ها و غیره در ارتفاع کار کنند ، امکان موقعیت یابی خود را نسبت به این جسم دارند به گونه ای که هر دو دست در کار آزاد باشند. این سیستم ها برای دستگیری سقوط در نظر گرفته نشده است! یک کمربند موقعیت یابی معمولاً دارای دو نقطه اتصال در طرفین است که می تواند با یک بند تسمه یا تسمه موقعیت (قابل تنظیم طول) و یا مجهز به یک بند یا موقعیت بند یکپارچه و یک نقطه اتصال استفاده شود.

NEN - EN 359 کمربندهای محدود کننده محدوده فقط در مواردی که کاربر نمی تواند در معرض سقوط واقع شود استفاده می شود. این نوع تسمه فقط در صورت استفاده از خط ایمنی یا ایمنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد در صورتی که این ترکیب کاملاً از قرار گرفتن کاربر در شرایط خطرناک سقوط جلوگیری کند.

NEN - EN 361 در شرایط کاری که خطر سقوط وجود دارد ، لیست وسایل کوهنوردی بستن کمربند مهاربندی (کامل) اجباری است. کمربند مهاربنشی بیشترین محافظت ممکن را به پوشنده می دهد زیرا عملاً تمام نیروهای در حال سقوط توسط پهلوها جذب می شوند و صندلی و نگهدارنده پس از سقوط در حالت تقریباً قائم نگه داشته می شوند. برای حفاظت از سقوط ، فقط می توان از نقاط اتصال پشت و / یا سینه با کمربند مهار استفاده کرد. اگر کمربند مهاربندی به کمربند دامان یکپارچه با نقاط اتصال در طرفین مجهز شده باشد ، این موارد باید فقط برای موقعیت کاری یا تعیین محدوده استفاده شوند.

NEN-EN 1497 مهار نجات مخصوصاً برای کار در فضاهای محدودی که ممکن است تخلیه سریع لازم باشد طراحی شده است ، مانند: سیلوها ، فاضلاب ها ، مخازن حمل بار ، شاخه های معدن و غیره. نقطه اتصال به گونه ای طراحی شده است که حامل در حالت ایستاده است هنگام بلند کردن بیش از 10 درجه از سطح عمودی را اشغال می کند ، و این امکان را می دهد که یک عملیات نجات را از طریق دهانه های کوچک انجام دهید ، حتی اگر فرد بیهوش باشد. مهار نجات باید همراه با خطوط نجات تأیید شده یا بهتر از آن در کنار دستگاه توقف سقوط مجهز به مکانیسم وینچ انتگرال استفاده شود.

NEN - EN 354/355طول کل یک بند یا بند سقوطی ، شامل کوپل (مثلاً کارابین) لیست وسایل کوهنوردی ، نباید بیش از 2 متر باشد. اگر از بند بند سقوط در ترکیب با کمربند مهار استفاده شود ، باید به یک تسویه حساب جذب کننده انرژی مجهز شود. اگر یک کمک فنر کاملاً یا تا حدی پاره شود ، دیگر نباید از آن برای استفاده بیشتر استفاده شود و بند تسویه حساب با جاذب باید از بین برود. فضای سقوط آزاد زیر نقطه اتصال باید بر اساس ارتفاع نقطه لنگر متصل (ارتفاع از سطح ایستاده) ، طول خط سقوط ، طول پارگی کمک فنر تعیین شود (حداکثر 75/1 متر) و فرد دارای حاشیه ایمنی (3 متر).

NEN - EN 795 مهم نیست که کمربند مهاربندی یا خط ایمنی شما چقدر خوب باشد اگر یک نقطه لنگر ناکافی برای اتصال سیستم محافظت در برابر سقوط خود انتخاب کنید. نقطه لنگر باید حداقل بار افت 10 KN (1000 کیلوگرم) را تحمل کند و صدمه ای نبیند. باید دقت شود که یک نقطه لنگر سازه ای با گوشه ها یا لبه های تیز انتخاب نشود که بتواند با مالش آنها خطوط یا نوارها را بپوشاند یا حتی آنها را برش دهد. در صورت امکان ، یک نقطه لنگر باید همیشه بالاتر از کاربر و هرگز زیر نقطه اتصال تسمه مهار لیست وسایل کوهنوردی انتخاب شود. این کار برای جلوگیری از سقوط طولانی تر از طول بند است.

NEN --EN 360 با استفاده از دستگاههای سقوط ، فاصله زیاد کار از نقطه لنگر امکان پذیر است. دستگاه های سقوط خود قفل هستند و به سیستم سیم پیچ خودکار مجهز هستند که کابل را همیشه تحت فشار کم نگه می دارد ، به طوری که سقوط در حداقل ممکن است. دستگاه های سقوط سقوط برای کاربردهای عمودی یا تقریبا عمودی طراحی شده اند. از دستگاه توقف سقوط ترجیحاً نباید به صورت افقی استفاده شود ، زیرا در صورت سقوط کاربر به موقعیت عمودی (و حتی از طریق) زیر نقطه لنگر انداخته می شود. در یک برنامه افقی ، کاربر خود را در معرض یک سقوط غیر قابل قبول و / یا آسیب ناشی از برخورد با اشیا در هنگام سقوط و حرکت چرخشی قرار می دهد. کمربندهای سقوط خودکار کوچک ، می توانند با موفقیت در شرایط سخت کار استفاده شوند ،

NEN --EN 353/2این نوع دستگاه محافظت در برابر سقوط با کمک یک لنگر انعطاف پذیر لیست وسایل کوهنوردی (ایمنی) کار می کند. گیره طناب آزادانه روی طناب ایمنی به بالا و پایین می لغزد و در هنگام سقوط به طور خودکار روی آن قفل می شود. گیره های خطی نیز باید فقط در کاربردهای عمودی یا تقریباً عمودی استفاده شوند. هرگز افقی نیست اکیداً توصیه می شود که گیره های خطی فقط در ترکیب با خطوط ایمنی متعلق به این گیره ها استفاده شوند ، زیرا فقط این موارد را می توان برای سازگاری و در نتیجه عملکرد مناسب تضمین کرد. خط ایمنی یا لنگر باید با وسایل چفت و بست ارائه شود تا بتوان آن را به یک نقطه لنگر در بالا متصل کرد. باید در قسمت پایین تهیه شود تا از لغزش تصادفی گیره طناب از طناب جلوگیری شود.

NEN - EN 341 Descenders به کاربر اجازه می دهد تا از یک سطح بالاتر به یک نقطه پایین به صورت کنترل شده پایین بیاید. برخی از فرودین به طور خودکار سرعت نزول را کنترل می کنند ، در حالی که دیگران می توانند توسط کاربر یا توسط شخص ثالث کنترل شوند. به طور کلی ، این نوع تجهیزات بیشتر برای عملیات نجات استفاده می شود لیست وسایل کوهنوردی تا موقعیت های خاص کاری. ضروری است که کلیه قطعات تشکیل دهنده چنین سیستمی سازگار و به طور کلی توسط تامین کننده یا تولید کننده تامین شود. کاربر باید دانش عملی و نظری در مورد نحوه کار با سیستم داشته باشد و در زمینه کاربرد آن کاملاً آموزش ببیند. از اطلاعات موجود در این سند هیچ حقوقی حاصل نمی شود.

شما می توانید ورق های مختلف EN را در NEN در دلفت درخواست و خریداری کنید.

NEN به عنوان یک شریک مستقل ، در مورد محصولات ، روش کار و خدمات به توافق و انتشار توافق نامه ها می پردازد. در هلند ، NEN م nationalسسه ملی استاندارد سازی است.

علامت گذاری استاندارد و CE

وقتی از PPE برای محافظت در برابر سقوط استفاده می شود (گروه PPE 3) ، قانون ایمنی و بهداشت مقرر می دارد که هر مقاله:

- تحت یک استاندارد EN خاص قرار می گیرد
- باید دارای مارک CE باشد
- در اعلامیه انطباق ذکر شده است
- دارای یک کتابچه راهنمای کاربر (فنی)
- تحت سیستم کیفیت شناخته شده اروپا (ISO) تولید می شود

CE-Norm

اتحادیه اروپا بخشنامه های مختلفی را صادر کرده است ، لیست وسایل کوهنوردی از جمله در مورد محصولات مصرفی. این بخشنامه ها توسط کشورهای عضو باید در قوانین ملی گنجانده شود. محصولاتی که مطابق با بخشنامه اتحادیه اروپا هستند با مارک CE ارائه می شوند. بنابراین علامت CE یک علامت کیفیت نیست ، بلکه اعلامیه انطباق با قانون است. بررسی انطباق نظارتی برای مارک CE تا حد زیادی خود گواهی است. در موارد خاص تاییدیه EC لازم است. سپس باید از بدنه ای که توسط دولت ابلاغ شده استفاده شود. مارک CE یک محصول مورد تایید نوع EC را می توان با 4 رقم پشت مارک CE تشخیص داد. این کد چهار رقمی به مرجع اعلام شده ای که انطباق را ارزیابی کرده لیست وسایل کوهنوردی است اشاره دارد.

پتزل Absorbica برای مثال با (مشاهده تصویر) مجهز.

CE-Norm

- EN 355> استانداردی که یک کمک فنر باید از آن پیروی کند
- CE 0197> اثبات اینکه طراحی این مقاله توسط نهاد بازرسی 0197 تأیید شده است ، به موجب آن ثابت شده است که طراحی Petzl Absorbica مطابق با الزامات EN 355 است.

مهم : این بازرسی CE اثبات این نیست کهمحصول منحصر به فرد مورد بازرسی قرار گرفته است ، اما مربوط به محصول / طرح کلی است.

هنجار اروپا (EN)

استاندارد اروپا به درخواست شرکت های بیمه ارائه شد. در این استانداردهای اروپایی ، شرایط برای کلیه مقالاتی که به عنوان دسته PPE 3 (حفاظت در برابر سقوط) تعیین شده اند ، ایجاد شده است. سازنده باید به این الزامات پایبند باشد.

مثالی از بخشی از یک استاندارد اروپایی: · نقطه اتصال مهار موقعیت لیست وسایل کوهنوردی کاری باید بتواند حداقل 3 کیلوگرم نیرو را برای مدت 3 دقیقه تحمل کند.

EN-362 / B
الزامات ، روش های آزمون و اطلاعات ارائه شده توسط سازنده برای کارابین ها را مشخص می کند. کارابین هایی که دارای استاندارد هستند به عنوان یک عنصر اتصال دهنده در سیستم محافظت شخصی در برابر سقوط استفاده می شود.

EN-1078
الزامات ایمنی و روشهای آزمون کلاه ایمنی را که توسط دوچرخه سواران ، اسکیت بورد ها و اسکیت رولرها استفاده می شود مشخص می کند. الزامات و روشهای آزمون مربوطه (در صورت وجود) برای: ساخت (از جمله بند چانه) ، سیستم بسته شدن و میدان دید ، خواص جذب شوک ، خصوصیات سیستم نگهداری ، مارک گذاری و اطلاعات آورده شده است.

EN-1384
الزامات ایمنی کلاه ایمنی را برای فعالیت های سواری مشخص می کند. این الزامات ایمنی لیست وسایل کوهنوردی را شامل می شود که شامل روش های آزمایش و سطح عملکرد برای خواص جذب شوک ، مقاومت در برابر نفوذ و قدرت و کارایی سیستم نگهداری است.

EN-1385
الزامات ایمنی کلاه ایمنی را که می تواند در ورزش های قایق رانی و ورزش های آبی وحشی در آب کلاس 1 تا 4 استفاده شود ، مشخص می کند (بند 4). سطح حفاظت تشخیص می دهد که بیشترین تلفات در قایق رانی و ورزشهای آبی سفید نتیجه غرق شدن پس از ضربه مغزی است ، نه آسیب مغزی. این استاندارد برای کلاه ایمنی هایی که در آب سفید شدید استفاده می شوند ، در نظر گرفته نشده است.

EN-12275
الزامات ایمنی و روش های آزمایش را برای کارابین هایی که برای استفاده در ورزش های کوهستانی ، از جمله کوهنوردی استفاده می شود ، مشخص می کند.

EN-12277
الزامات ایمنی و روشهای آزمایش کمربندهای مورد استفاده برای کوهنوردی از جمله کوهنوردی را مشخص می کند. این استاندارد در مورد کمربندهای تمام رخ ، کمربندهای دور و کمربندهای سینه اعمال می شود.

EN-12492
الزامات ایمنی و روش های آزمون کلاه های سخت را برای استفاده در ورزش های لیست وسایل کوهنوردی کوهستانی مشخص می کند.

EN-14052
الزامات ایمنی را برای تجهیزات ایمنی با افزایش محافظت در برابر ضربه ، نفوذ و تماس با شعله مشخص می کند.

UIAA

اگر برچسب UIAA روی تجهیزات کوهنوردی باشد ، بالاترین استانداردهای ایمنی بین المللی را دارد. اکنون UIAA در 19 دسته مختلف تجهیزات ایمنی (از جمله کمربند و کلاه ایمنی) استانداردهایی را تعیین کرده است. در زیر چند نمونه آورده شده است.

UIAA - 101 Touwen
UIAA - 105 Klimgordels
UIAA - 106 Helmen
UIAA - 121 Karabiners

برای اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت مراجعه کنید: www.theuiaa.org

خلاصه:

محصولاتی که به عنوان PPE تعیین شده اند باید با استانداردهای EN اروپا تعیین شده مطابقت داشته باشند. لیست وسایل کوهنوردی محصولات دارای این استانداردهای EN باید دارای علامت CE باشند که نشانگر مطابقت مقاله مورد نظر با این استاندارد EN باشد.

سیستم کیفیت شناخته شده اروپا (ISO 9001: 2000)

ISO 9001-2000 استاندارد پذیرفته شده بین المللی برای سیستمهای مدیریت کیفیت یک سازمان و نحوه برخورد سازمان با این سیاست کیفیت است. این استاندارد الزاماتی را که می تواند توسط سازمانی برای افزایش رضایت مشتری از طریق مطابقت با الزامات مشتری و همچنین قوانین و مقررات استفاده شود ، مشخص می کند. سازمان باید فرایندهای تجاری را کنترل کند و بتواند آنها را نشان دهد. هنگامی که حسابرسی خارجی انجام شد ، سازمان می تواند یک گواهی دریافت کند که نشان می دهد مطابق با شرایط تعیین شده توسط استاندارد است. لیست وسایل کوهنوردی این یک یادآوری برای سازمان و مشتریان آن است که سازمان مدیریت کیفیت (مراقبت ، کنترل و اطمینان) را به روشی از پیش تعیین شده و ساخت یافته انجام می دهد.

محصولات Petzl به عنوان مثال دارای گواهینامه ISO 9001: 2000 هستند. این به کاربر این تضمین را می دهد که:

- تولید مطابق با الزامات با کیفیت بالا است ، که کیفیت را تضمین می کند
- تولید به صورت خودکار انجام می شود اما توسط عمل انسان کنترل می شود

NFPA

انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) بیش از 300 توافق نامه و استاندارد مختلف را توسعه می دهد ، منتشر می کند و ابلاغ می کند که هدف آنها کاهش احتمال و تأثیر آتش سوزی و سایر خطرات است.

NFPA-1983

این استاندارد ، از جمله موارد دیگر ، حداقل طراحی ، عملکرد را نشان می دهد. همچنین الزامات آزمایش و گواهی طناب ها و کمربندهای مختلف و این الزامات را برای طناب ها و کمربندهای جدید جدید مشخص می کند. این استاندارد الزامات طناب های مورد نظر را برای سایر موارد ، نجات کوهستان و کوهنوردی و طناب ها لیست وسایل کوهنوردی و تجهیزات طراحی شده برای حفاظت از سقوط مشخص نمی کند.

Conformiteitsverklaring

اعلامیه انطباق سندی است که بیان می کند مقاله مورد نظر مطابق با استاندارد (های) استاندارد EN تولید شده و مورد تأیید CE قرار گرفته است. بنابراین این سند "گواهی توضیح" رسمی است. این عبارات را نمی توان به صورت آنلاین یافت ، اما می توانید با تماس با ما آنها را از Stagefreaks درخواست کنید.

اطلاعات زیر باید در اظهارنامه انطباق درج شود:

- اعلامیه منحصر به فرد انطباق
- مشخصات آدرس صادرکننده
اعلامیه انطباق - شناسایی محصولی که اظهارنامه به آن مربوط می شود (به عنوان مثال شماره مقاله)
- اعلامیه انطباق
- لیست کاملی از دستورالعمل ها ، استانداردها و سایر موارد خاص الزامات
- مکان و تاریخ صدور
- نام و امضای شخص مجاز ، که از طرف لیست وسایل کوهنوردی ناشر اقدام می کند
- محدودیت های قابل اجرا در مورد اعتبار اعلامیه انطباق
- اطلاعات اضافی لازم مانند نام و آدرس بدن ارزیابی انطباق ، از جمله شماره گزارش یا گواهی و تاریخ صدور

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 1536
  • بازدید کلی : 19148
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه