loading...

آموزش جامع قانون جذب

آموزش قانون جذب

بازدید : 378
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كار در خانه و داشتن درآمد ميليوني از اينترنت ديگه يك رويا نيست.اين روزها راه اندازي كسب و كار اينترنتي ورود به دنياي كارآفريني اينترنتي به‌طوركلي متحول شده. ايده هاي كسب و كار زيادي مناسب كار در منزل هستند. حتي با سرمايه كم و افراد زيادي ثروت آفرين مي‌شوند. كار در منزل را با اين ۷ ايده پولساز شروع كنيد. و به كمك كسب و كار اينترنتي به سرعت آن را گسترش دهيد.
۷ ايده پولساز كار در منزل با سرمايه كم۷ ايده پولساز كار در منزل با سرمايه كمنداشتن سرمايه يكي از موانعي است كه باعث مي‌شود بسياري از علاقه‌مندان به كارآفريني، هيچ‌وقت به فكر راه‌اندازي يك كسب‌وكار نيافتند. اما اين محدوديت به اين معني نيست كه براي شروع كارآفريني فقط سرمايه مهم است! يا حتي داشتن يك دفتر و فروشگاه. بسيار از كارآفرينان از كار در خانه و حتي پاركينگ خانه شروع كرده‌اند. اگر شما تركيبي مناسب از مهارت، اخلاق و دانش بازاريابي داشته باشيد، كارآفريني با سرمايه كم نيز امكان‌پذير است.
حتما بخوانيد: صفر تا صد كسب و كار اينترنتي + هديه ويژه
در كتاب استارتاپ ۱۰۰ دلاري نوشته كريس گيل‌يبو (Chris Guillebeau)، براي موفق شدن در يك پروژه‌ي كارآفريني، به‌خصوص پروژه‌اي كه براي راه‌اندازي آن ذوق و شوق داريد، فكر كردن دقيق به آن دسته از مهارت‌هايتان كه مي‌تواند براي حل مشكلي از ديگران مفيد باشند، به‌ويژه فكر كردن براي يافتن راهي جهت تركيب آن مهارت‌ها، اهميت زيادي دارد.
اگر به كارآفريني و كار در منزل علاقه‌منديد و براي شروع كسب‌وكار شخصي خودتان اشتياق داريد ولي احساس مي‌كنيد كه سرمايه كافي نداريد، اين ۷ ايده پولساز را از دست ندهيد.
كار در منزل را با اين ۷ ايده پولساز شروع كنيد !۱. محصولات دست‌ساز‌ توليد كنيد.كار در منزل با ساختن عروسك، مجسمه، لوازم تزييني و دكوري، اپليكيشن و هر چيز ديگري كه مهارت داريد. اين ايد‌هاي كار در خانه گزينه‌هاي مناسبي براي شما هستند تا از اين مهارتتان براي كارآفريني با سرمايه كم آغاز كنيد. بله، ساختن هر چيزي هزينه‌هاي اوليه‌اي در بر خواهد داشت، اما معمولاً اين هزينه‌ها را مي‌توان با سرمايه كم نيز تقبل كرد و آن‌قدر هنگفت نيست كه نياز به سرمايه‌ي خيلي زيادي داشته باشد.
محصولات دست‌ساز‌محصولات دست‌ساز‌از طرفي، مي‌توانيد اين‌گونه محصولات يا خدمات را به‌عنوان كار در منزل انجام دهيد و نيازي به اجاره‌ي دفتر كار نداريد، هزينه‌ي فرآيند توليد خيلي زياد نخواهد شد و درواقع بخش زيادي از درآمد شما از فروش محصولاتتان سود خالص خواهد بود. تصميم اينكه چه چيزي بسازيد بر عهده‌ي خودتان است، اما براي فروش محصولات راه‌هاي زيادي در اختيارتان هست.
اگر مايل به فروش فيزيكي محصولات باشيد مي‌توانيد به سراغ مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي محله يا شهر خود برويد و محصولاتتان را مستقيماً به آن‌ها بفروشيد يا قفسه‌اي از آن فروشگاه را اجاره كنيد و محصولات خود را در آن قرار دهيد و يا محصولات خود را در فروشگاه‌ها عرضه كنيد و درصد مشخصي از فروش محصولات را به صاحب فروشگاه بدهيد.
به لطف اينترنت اين روزها فروش محصولات راحت‌تر از قبل شده و مي‌توانيد محصولات ساخته دست خودتان را به‌صورت آنلاين نيز براي نمايش به مشتريانتان قرار دهيد.
مكان‌هاي زيادي براي فروش آنلاين كالاي دست‌ساز شما وجود دارد:بسياري از كارآفرينان در منزل محصولات خود را در سايت‌هاي مختلفي براي فروش مي‌گذارند تا به بهترين شكل در معرض ديد قرار بگيرند. مهم اين است كه حواستان به‌روز بودن تعداد باقي‌مانده محصولاتتان در سايت‌هاي مختلف باشيد تا فروش بهتر و بيشتري داشته باشيد.
۲. بازاريابي واسطه‌ اي درفروش كالا يا خدماتاگر استعداد و علاقه ساختن چيزي را نداريد، مي‌توانيد واسطه‌ي فروش كالا يا خدمات ديگران باشيد و اين يك ايده پولساز كار در منزل است. بسياري از كارآفرينان با فروش مجدد (واسطه‌گري) محصولاتي كه قبلاً توسط شخص يا شركت ديگري توليدشده‌اند، كسب‌وكارهاي بزرگي راه‌اندازي كرده‌اند. اين كار در خانه مي‌تواند از روش‌ها و كانال‌هاي مختلف انجام شود:
همكاري در فروش* دراپ‌شيپينگ (Drop shipping)دراپ شيپينگ يكي از روش‌هاي خرده‌فروشي و از تكنيك‌هاي مديريت زنجيره‌ي ارزش است كه در آن شخص يا شركت خرده‌فروش بدون انبار كردن محصولات (و به‌طور كل بدون داشتن انبار) سفارش را از مشتري گرفته و براي توليدكننده يا عمده‌فروش مي‌فرستد و از اين طريق كالا را مستقيم از انبار ديگران براي مشتري ارسال مي‌كند.
اگر از اين روش، يك فروشگاه آنلاين درست كنيد (قالب‌هاي آماده‌ي وب‌سايت‌هاي اينترنتي اين‌گونه فروشگاه‌ها با هزينه‌هاي مناسبي قابل‌دسترس است.) و با شركت‌هايي كه خدمات دراپ شيپينگ به‌خصوص امور مربوط به پذيرش سفارش را براي شما انجام مي‌دهند شريك شويد. به‌عنوان‌مثال، Shopify كه يك بستر تجارت الكترونيك آنلاين است، راهنماي خوبي براي دراپ‌شيپينگ دارد.
* فروشگاه‌هاي ارزان‌قيمت و حراج‌هاي گاراژياگر از آن دسته‌ از افراد تيزبين باشيد و احياناً اهل خريدوفروش اجناس دست‌دوم باشيد مي‌دانيد كه اين‌جور اجناس را كجا مي‌توانيد پيدا كنيد. مي‌توانيد در فروشگاه‌هاي دست‌دوم‌فروشي، عتيقه‌فروشي‌ها، سمساري‌ها، بازارهاي دست‌دوم‌فروشي و حراج‌هاي خانگي محصولات جالبي و بدرد بخوري را پيدا كنيد و آن‌ها را باقيمت بيشتري ازآنچه خريده‌ايد در فروشگاه اينترنتي خود به‌صورت آنلاين بفروشيد. پيشنهاد مي‌كنم به اين ايده پولساز كار در منزل خوب فكر كنيد. صوفيا آموروسو يك مثال موفق در اين كار مؤسس است. آموروسو شروع به خريد و باز فروش لباس‌هاي قديمي و در وب‌سايت eBay كرد، و شركتش تا حدي رشد كرد كه بيست‌وچهار ميليون دلار در سال ۲۰۱۱ درآمد داشت و بيش از ۲۰۰ كارمند استخدام كرد. كتاب او “دختر رئيس”، نگاهي الهام‌بخش به شروع كار او دارد.
مطلب مكمل » همكاري در فروش چيست و چطور يك بازارياب واسطه اي حرفه اي شويم؟
۳. توليد محتوا براي برندها براي جذب اسپانسرجذب اسپانسر با محتواي باكيفيت مي‌تواند ايده خيلي خوبي براي كار در خانه باشد. توجه داشته باشيد محتواهاي شما يكتا و منحصر بفرد باشد تا سئوي بالايي را به دست بياوريد. تمام نكات و فنون مربوط به تهيه محتواي باكيفيت را در نظر بگيريد. در صورت لزوم از متخصصين اين حوزه كمك بگيريد.سعي كنيد محتواهاي خود را بانظم خاصي بروز كنيد مثلاً هر هفته شب‌هاي دوشنبه ساعت ۱۰ و يا هرروز ساعت ۱۲٫ اين نظم و رعايت قوانين ديگر كه مربوط به گوگل هست در بالا بردن رتبه شما بسيار مفيد خواهد بود.
اشتباهات همكاري در فروشاشتباهات همكاري در فروش۴. خدمات بفروشيديك‌ ايده ديگر كار در منزل و شروع كارآفريني با سرمايه كم‌، فروش خدمات به‌جاي يك محصول فيزيكي است. تنوع خدماتي كه مي‌توانيد ارائه دهيد به ‌زمينه‌ها، مهارت‌ها و علايق شما بستگي دارد.بعضي خدمات نياز به دانش و مهارت بالا هستند، مثل برنامه‌نويسي. و برخي ديگر تنها دانشي ابتدايي براي انجام كار لازم دارند. (مثل مراقبت از كودكان در منزل، چمن‌زني، رانندگي و …).اگر تصميم گرفتيد از طريق استفاده از مهارت‌هاي شخصي خود به‌صورت فروش خدمات كارآفريني كنيد، يكي از مهم‌ترين مسائل، تهيه يك برنامه كسب‌وكار براي ساخت و تقويت نام تجاري شماست. بايد مطمئن شويد اسم شما و نام تجاري كسب‌وكارتان تأثير مؤثري در مشتريان بالقوه‌ي شما بگذارد. از شبكه‌هاي اجتماعي و روش‌هاي كم‌هزينه‌ي ديگر براي تقويت نام تجاري خود استفاده كنيد.
بازارياب پورسانتيبازارياب پورسانتيداشتن وب‌سايت راه مناسبي براي نمايش دادن نمونه‌ كارهاي شما به مشتريان و حتي سرمايه‌گذاران است. تجارب و سوابق خود را مكتوب كنيد، و درباره‌ي صنعت يا حوزه‌اي كه در آن فعاليت مي‌كنيد توليد محتوا را آغاز كنيد تا به‌مرور بازديدكننده جلب كنيد.
ويديوي ۸ ايده كارآفريني اينترنتيكار در منزل
۵. برنامه‌هاي اجتماعي و سرگرميايده بعدي كار در منزل. مي‌توانيد برنامه‌هاي اجتماعي و سرگرمي تهيه كنيد و هزينه عضويت ماهانه يا هفتگي براي اعضا در نظر بگيريد. سعي كنيد برنامه‌هاي منحصربه‌فرد و عالي تهيه كنيد. در صورت زياد بودن مخاطب مي‌تواند بستر مناسبي براي تبليغات باشد.
افزايش درآمد از سيستم همكاري در فروشافزايش درآمد از سيستم همكاري در فروشكار در منزل
۶. از خدمات كم‌هزينه استفاده كنيددر تمامي مراحل كارآفريني در منزل، از آغاز تا مرحله رشد و توسعه، در كنار روش‌هاي اثربخش و البته گران‌قيمت، ابزارها و راه ‌و روش‌هاي كم‌هزينه نيز وجود دارد. كافي است خلاق باشيد و با برنامه عمل كنيد.
از طريق ابزارها وب‌سايت‌هاي متعددي كه در اينترنت موجود است، مي‌توانيد وبسايتي كم‌هزينه طراحي كنيد و بدون پرداخت ميليون‌ها تومان به طراحان، فروشگاه آنلاين خود را راه‌اندازي كنيد.
هشت ايده براي محصول ديجيتالي قابل فروشهشت ايده براي محصول ديجيتالي قابل فروششبكه‌هاي اجتماعي ابزاري ارزان‌قيمت است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا با ميليون‌ها كاربر در تعامل باشيد. از عكس‌ها، نوشته‌ها و ويدئوهاي خلاقانه و پرطرفدار استفاده كنيد، محتواي مناسب خلق كنيد و براي خود نام و نشان معتبر ايجاد كنيد.
شروع كارآفريني مستلزم خلاقيت و شوق‌وذوق براي ايده‌اي است كه در سرداريد. وقتي كاري كه دوست داريد و از انجامش لذت مي‌بريد را پيدا كنيد، احتمال يافتن راهي كه همه‌چيز را درست و مرتب كند بيشتر مي‌شود. پس اگر به كار در خانه و كارآفريني علاقه‌منديد يك ايده‌ي مناسب براي شروع كارآفريني پيدا كنيد. ايده‌اي جديدي كه مشكلي از مشتريان را برطرف كند. ايده‌اي كه شما را به هيجان بياورد! كارآفريني با هيجان شروع مي‌شود. اگر هيجان داريد از همين امروز با كار در خانه وارد دنياي كارآفريني شويد.
كار در منزل
۷. برگزاري كارگاه و سميناربرگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و سمينارها به‌صورت مجازي و واقعي مي‌تواند سود خيلي خوبي داشته باشد. اين كارگاه‌ها در هر زمينه‌اي مي‌تواند باشد.شما حتي مي‌توانيد با كار در منزل، واسط بين كساني باشيد كه مهارت خاصي دارند ولي وبلاگ يا سايت ندارند. جلسات آنلاين و مراسم حضوري با قشرهاي مختلف جامعه مي‌تواند جذاب باشد.
بهترين ايده‌ ها براي استارت آپبهترين ايده‌ ها براي استارت آپبه‌عنوان‌مثال خانم‌هاي زيادي در خانه تنها هستند و به خاطر پر شدن تنهايي خود به باشگاه يا جاهاي ديگر مي‌روند. خيلي‌ها دوست دارند سرگرم شوند. جلسات آنلاين و دادن ايده‌هاي خوب و كارآمد مي‌تواند مخاطبان زيادي را جذب كند و با مخاطبان زياد مي‌توانيد بر اساس نيازهاي آن‌ها تبليغات بگيريد يا محصولات خود را تبليغ كنيد. مثلاً انجمني براي خانم‌هاي خانه‌دار، انجمني براي بازنشسته‌ها، انجمني براي كارمندان، انجمني براي بسازبفروش‌ها، انجمن‌هايي كه الان در جامعه ما خيلي كم هستند و يا اصلا نيستند. شايد انجمن بچه‌هاي زير ۷ سال اصلا وجود نداشته باشد و …

كار در خانه و داشتن درآمد ميليوني از اينترنت ديگه يك رويا نيست.اين روزها راه اندازي كسب و كار اينترنتي ورود به دنياي كارآفريني اينترنتي به‌طوركلي متحول شده. ايده هاي كسب و كار زيادي مناسب كار در منزل هستند. حتي با سرمايه كم و افراد زيادي ثروت آفرين مي‌شوند. كار در منزل را با اين ۷ ايده پولساز شروع كنيد. و به كمك كسب و كار اينترنتي به سرعت آن را گسترش دهيد.
۷ ايده پولساز كار در منزل با سرمايه كم۷ ايده پولساز كار در منزل با سرمايه كمنداشتن سرمايه يكي از موانعي است كه باعث مي‌شود بسياري از علاقه‌مندان به كارآفريني، هيچ‌وقت به فكر راه‌اندازي يك كسب‌وكار نيافتند. اما اين محدوديت به اين معني نيست كه براي شروع كارآفريني فقط سرمايه مهم است! يا حتي داشتن يك دفتر و فروشگاه. بسيار از كارآفرينان از كار در خانه و حتي پاركينگ خانه شروع كرده‌اند. اگر شما تركيبي مناسب از مهارت، اخلاق و دانش بازاريابي داشته باشيد، كارآفريني با سرمايه كم نيز امكان‌پذير است.
حتما بخوانيد: صفر تا صد كسب و كار اينترنتي + هديه ويژه
در كتاب استارتاپ ۱۰۰ دلاري نوشته كريس گيل‌يبو (Chris Guillebeau)، براي موفق شدن در يك پروژه‌ي كارآفريني، به‌خصوص پروژه‌اي كه براي راه‌اندازي آن ذوق و شوق داريد، فكر كردن دقيق به آن دسته از مهارت‌هايتان كه مي‌تواند براي حل مشكلي از ديگران مفيد باشند، به‌ويژه فكر كردن براي يافتن راهي جهت تركيب آن مهارت‌ها، اهميت زيادي دارد.
اگر به كارآفريني و كار در منزل علاقه‌منديد و براي شروع كسب‌وكار شخصي خودتان اشتياق داريد ولي احساس مي‌كنيد كه سرمايه كافي نداريد، اين ۷ ايده پولساز را از دست ندهيد.
كار در منزل را با اين ۷ ايده پولساز شروع كنيد !۱. محصولات دست‌ساز‌ توليد كنيد.كار در منزل با ساختن عروسك، مجسمه، لوازم تزييني و دكوري، اپليكيشن و هر چيز ديگري كه مهارت داريد. اين ايد‌هاي كار در خانه گزينه‌هاي مناسبي براي شما هستند تا از اين مهارتتان براي كارآفريني با سرمايه كم آغاز كنيد. بله، ساختن هر چيزي هزينه‌هاي اوليه‌اي در بر خواهد داشت، اما معمولاً اين هزينه‌ها را مي‌توان با سرمايه كم نيز تقبل كرد و آن‌قدر هنگفت نيست كه نياز به سرمايه‌ي خيلي زيادي داشته باشد.
محصولات دست‌ساز‌محصولات دست‌ساز‌از طرفي، مي‌توانيد اين‌گونه محصولات يا خدمات را به‌عنوان كار در منزل انجام دهيد و نيازي به اجاره‌ي دفتر كار نداريد، هزينه‌ي فرآيند توليد خيلي زياد نخواهد شد و درواقع بخش زيادي از درآمد شما از فروش محصولاتتان سود خالص خواهد بود. تصميم اينكه چه چيزي بسازيد بر عهده‌ي خودتان است، اما براي فروش محصولات راه‌هاي زيادي در اختيارتان هست.
اگر مايل به فروش فيزيكي محصولات باشيد مي‌توانيد به سراغ مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي محله يا شهر خود برويد و محصولاتتان را مستقيماً به آن‌ها بفروشيد يا قفسه‌اي از آن فروشگاه را اجاره كنيد و محصولات خود را در آن قرار دهيد و يا محصولات خود را در فروشگاه‌ها عرضه كنيد و درصد مشخصي از فروش محصولات را به صاحب فروشگاه بدهيد.
به لطف اينترنت اين روزها فروش محصولات راحت‌تر از قبل شده و مي‌توانيد محصولات ساخته دست خودتان را به‌صورت آنلاين نيز براي نمايش به مشتريانتان قرار دهيد.
مكان‌هاي زيادي براي فروش آنلاين كالاي دست‌ساز شما وجود دارد:بسياري از كارآفرينان در منزل محصولات خود را در سايت‌هاي مختلفي براي فروش مي‌گذارند تا به بهترين شكل در معرض ديد قرار بگيرند. مهم اين است كه حواستان به‌روز بودن تعداد باقي‌مانده محصولاتتان در سايت‌هاي مختلف باشيد تا فروش بهتر و بيشتري داشته باشيد.
۲. بازاريابي واسطه‌ اي درفروش كالا يا خدماتاگر استعداد و علاقه ساختن چيزي را نداريد، مي‌توانيد واسطه‌ي فروش كالا يا خدمات ديگران باشيد و اين يك ايده پولساز كار در منزل است. بسياري از كارآفرينان با فروش مجدد (واسطه‌گري) محصولاتي كه قبلاً توسط شخص يا شركت ديگري توليدشده‌اند، كسب‌وكارهاي بزرگي راه‌اندازي كرده‌اند. اين كار در خانه مي‌تواند از روش‌ها و كانال‌هاي مختلف انجام شود:
همكاري در فروش* دراپ‌شيپينگ (Drop shipping)دراپ شيپينگ يكي از روش‌هاي خرده‌فروشي و از تكنيك‌هاي مديريت زنجيره‌ي ارزش است كه در آن شخص يا شركت خرده‌فروش بدون انبار كردن محصولات (و به‌طور كل بدون داشتن انبار) سفارش را از مشتري گرفته و براي توليدكننده يا عمده‌فروش مي‌فرستد و از اين طريق كالا را مستقيم از انبار ديگران براي مشتري ارسال مي‌كند.
اگر از اين روش، يك فروشگاه آنلاين درست كنيد (قالب‌هاي آماده‌ي وب‌سايت‌هاي اينترنتي اين‌گونه فروشگاه‌ها با هزينه‌هاي مناسبي قابل‌دسترس است.) و با شركت‌هايي كه خدمات دراپ شيپينگ به‌خصوص امور مربوط به پذيرش سفارش را براي شما انجام مي‌دهند شريك شويد. به‌عنوان‌مثال، Shopify كه يك بستر تجارت الكترونيك آنلاين است، راهنماي خوبي براي دراپ‌شيپينگ دارد.
* فروشگاه‌هاي ارزان‌قيمت و حراج‌هاي گاراژياگر از آن دسته‌ از افراد تيزبين باشيد و احياناً اهل خريدوفروش اجناس دست‌دوم باشيد مي‌دانيد كه اين‌جور اجناس را كجا مي‌توانيد پيدا كنيد. مي‌توانيد در فروشگاه‌هاي دست‌دوم‌فروشي، عتيقه‌فروشي‌ها، سمساري‌ها، بازارهاي دست‌دوم‌فروشي و حراج‌هاي خانگي محصولات جالبي و بدرد بخوري را پيدا كنيد و آن‌ها را باقيمت بيشتري ازآنچه خريده‌ايد در فروشگاه اينترنتي خود به‌صورت آنلاين بفروشيد. پيشنهاد مي‌كنم به اين ايده پولساز كار در منزل خوب فكر كنيد. صوفيا آموروسو يك مثال موفق در اين كار مؤسس است. آموروسو شروع به خريد و باز فروش لباس‌هاي قديمي و در وب‌سايت eBay كرد، و شركتش تا حدي رشد كرد كه بيست‌وچهار ميليون دلار در سال ۲۰۱۱ درآمد داشت و بيش از ۲۰۰ كارمند استخدام كرد. كتاب او “دختر رئيس”، نگاهي الهام‌بخش به شروع كار او دارد.
مطلب مكمل » همكاري در فروش چيست و چطور يك بازارياب واسطه اي حرفه اي شويم؟
۳. توليد محتوا براي برندها براي جذب اسپانسرجذب اسپانسر با محتواي باكيفيت مي‌تواند ايده خيلي خوبي براي كار در خانه باشد. توجه داشته باشيد محتواهاي شما يكتا و منحصر بفرد باشد تا سئوي بالايي را به دست بياوريد. تمام نكات و فنون مربوط به تهيه محتواي باكيفيت را در نظر بگيريد. در صورت لزوم از متخصصين اين حوزه كمك بگيريد.سعي كنيد محتواهاي خود را بانظم خاصي بروز كنيد مثلاً هر هفته شب‌هاي دوشنبه ساعت ۱۰ و يا هرروز ساعت ۱۲٫ اين نظم و رعايت قوانين ديگر كه مربوط به گوگل هست در بالا بردن رتبه شما بسيار مفيد خواهد بود.
اشتباهات همكاري در فروشاشتباهات همكاري در فروش۴. خدمات بفروشيديك‌ ايده ديگر كار در منزل و شروع كارآفريني با سرمايه كم‌، فروش خدمات به‌جاي يك محصول فيزيكي است. تنوع خدماتي كه مي‌توانيد ارائه دهيد به ‌زمينه‌ها، مهارت‌ها و علايق شما بستگي دارد.بعضي خدمات نياز به دانش و مهارت بالا هستند، مثل برنامه‌نويسي. و برخي ديگر تنها دانشي ابتدايي براي انجام كار لازم دارند. (مثل مراقبت از كودكان در منزل، چمن‌زني، رانندگي و …).اگر تصميم گرفتيد از طريق استفاده از مهارت‌هاي شخصي خود به‌صورت فروش خدمات كارآفريني كنيد، يكي از مهم‌ترين مسائل، تهيه يك برنامه كسب‌وكار براي ساخت و تقويت نام تجاري شماست. بايد مطمئن شويد اسم شما و نام تجاري كسب‌وكارتان تأثير مؤثري در مشتريان بالقوه‌ي شما بگذارد. از شبكه‌هاي اجتماعي و روش‌هاي كم‌هزينه‌ي ديگر براي تقويت نام تجاري خود استفاده كنيد.
بازارياب پورسانتيبازارياب پورسانتيداشتن وب‌سايت راه مناسبي براي نمايش دادن نمونه‌ كارهاي شما به مشتريان و حتي سرمايه‌گذاران است. تجارب و سوابق خود را مكتوب كنيد، و درباره‌ي صنعت يا حوزه‌اي كه در آن فعاليت مي‌كنيد توليد محتوا را آغاز كنيد تا به‌مرور بازديدكننده جلب كنيد.
ويديوي ۸ ايده كارآفريني اينترنتيكار در منزل
۵. برنامه‌هاي اجتماعي و سرگرميايده بعدي كار در منزل. مي‌توانيد برنامه‌هاي اجتماعي و سرگرمي تهيه كنيد و هزينه عضويت ماهانه يا هفتگي براي اعضا در نظر بگيريد. سعي كنيد برنامه‌هاي منحصربه‌فرد و عالي تهيه كنيد. در صورت زياد بودن مخاطب مي‌تواند بستر مناسبي براي تبليغات باشد.
افزايش درآمد از سيستم همكاري در فروشافزايش درآمد از سيستم همكاري در فروشكار در منزل
۶. از خدمات كم‌هزينه استفاده كنيددر تمامي مراحل كارآفريني در منزل، از آغاز تا مرحله رشد و توسعه، در كنار روش‌هاي اثربخش و البته گران‌قيمت، ابزارها و راه ‌و روش‌هاي كم‌هزينه نيز وجود دارد. كافي است خلاق باشيد و با برنامه عمل كنيد.
از طريق ابزارها وب‌سايت‌هاي متعددي كه در اينترنت موجود است، مي‌توانيد وبسايتي كم‌هزينه طراحي كنيد و بدون پرداخت ميليون‌ها تومان به طراحان، فروشگاه آنلاين خود را راه‌اندازي كنيد.
هشت ايده براي محصول ديجيتالي قابل فروشهشت ايده براي محصول ديجيتالي قابل فروششبكه‌هاي اجتماعي ابزاري ارزان‌قيمت است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا با ميليون‌ها كاربر در تعامل باشيد. از عكس‌ها، نوشته‌ها و ويدئوهاي خلاقانه و پرطرفدار استفاده كنيد، محتواي مناسب خلق كنيد و براي خود نام و نشان معتبر ايجاد كنيد.
شروع كارآفريني مستلزم خلاقيت و شوق‌وذوق براي ايده‌اي است كه در سرداريد. وقتي كاري كه دوست داريد و از انجامش لذت مي‌بريد را پيدا كنيد، احتمال يافتن راهي كه همه‌چيز را درست و مرتب كند بيشتر مي‌شود. پس اگر به كار در خانه و كارآفريني علاقه‌منديد يك ايده‌ي مناسب براي شروع كارآفريني پيدا كنيد. ايده‌اي جديدي كه مشكلي از مشتريان را برطرف كند. ايده‌اي كه شما را به هيجان بياورد! كارآفريني با هيجان شروع مي‌شود. اگر هيجان داريد از همين امروز با كار در خانه وارد دنياي كارآفريني شويد.
كار در منزل
۷. برگزاري كارگاه و سميناربرگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و سمينارها به‌صورت مجازي و واقعي مي‌تواند سود خيلي خوبي داشته باشد. اين كارگاه‌ها در هر زمينه‌اي مي‌تواند باشد.شما حتي مي‌توانيد با كار در منزل، واسط بين كساني باشيد كه مهارت خاصي دارند ولي وبلاگ يا سايت ندارند. جلسات آنلاين و مراسم حضوري با قشرهاي مختلف جامعه مي‌تواند جذاب باشد.
بهترين ايده‌ ها براي استارت آپبهترين ايده‌ ها براي استارت آپبه‌عنوان‌مثال خانم‌هاي زيادي در خانه تنها هستند و به خاطر پر شدن تنهايي خود به باشگاه يا جاهاي ديگر مي‌روند. خيلي‌ها دوست دارند سرگرم شوند. جلسات آنلاين و دادن ايده‌هاي خوب و كارآمد مي‌تواند مخاطبان زيادي را جذب كند و با مخاطبان زياد مي‌توانيد بر اساس نيازهاي آن‌ها تبليغات بگيريد يا محصولات خود را تبليغ كنيد. مثلاً انجمني براي خانم‌هاي خانه‌دار، انجمني براي بازنشسته‌ها، انجمني براي كارمندان، انجمني براي بسازبفروش‌ها، انجمن‌هايي كه الان در جامعه ما خيلي كم هستند و يا اصلا نيستند. شايد انجمن بچه‌هاي زير ۷ سال اصلا وجود نداشته باشد و …

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 1607
  • بازدید کلی : 19219
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه