loading...

آموزش جامع قانون جذب

آموزش قانون جذب

بازدید : 397
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

قانون كائنات براي موفقيت و ثروتمند شدن

تا چه اندازه از قانون كائنات آگاهي داريد؟ شايد اصلا چيزي در اين مورد نشنيده باشيد و اطلاعات كاملي در اين رابطه در اختيار نداشته باشيد ولي بهتر است در زمينه اين بحث گسترده نكاتي را بدانيد كه براي كسب موفقيت و ثروت موثر هستند.قانون كائنات

جيمز آرتور ري در كتاب علم موفقيت به اين موضوع مي پردازد كه چگونه از طريق اصول ثابت شده و مستدل، پولدار شده و در رفاه باشيم. جيمز ري در اين كتاب كار استادانه اي در رابطه با درك و فهم حقايق پيچيده و استفاده راحت تر از آن ارائه داده است. بعد از مطالعه كتاب علم موفقيت، شما نه تنها مي دانيد كه چگونه موفق شويد، بلكه درك خواهيد كرد كه چرا موفق بوده ايد و به انجام هر كاري و موفق شدن در آن كار صد در صد ايمان خواهيد آورد. جيمز ري تمام اين موارد و شاهراه ها را در كنار هم و در يك كتاب جمع آوري كرده است.

اين قوانين برتر مانند قانون جاذبه در هر نقطه و در هر مكاني از اين كره خاكي و در هر زمان خواه شما از آن آگاه باشيد، خواه نباشيد، در حال فعاليت هستند؛ اما زماني كه شما آن ها را درك كنيد مي توانيد به طور خودآگاه و با تأمل از آن ها در زندگي شخصي، در كار، در روابط اجتماعي، امور مالي، پيشرفت هاي معنوي و در هر زمينه اي كه دوست داشته باشيد به نفع خودتان استفاده كنيد.

قانون كائنات

مهمترين قانون كائنات براي كسب ثروت و موفقيت

7 قانون برتر به شما كمك مي كند كه انرژي هاي موجود را تحت كنترل درآورده و به موفقيت و ثروتي كه لايقش هستيد دست يابيد. بدين ترتيب زماني كه زندگي تان با اين قوانين و اصول تنظيم شد موفقيت را به طور صد در صد از آن خود كرده ايد.

جهان، مكاني است با نظم و ترتيب كه توسط قوانين ثابت، دقيق و همسان اداره مي شود. به هر اندازه كه ما با اين قوانين همراه شده و از هفت قانون برتر كائنات استفاده كنيم، به همان اندازه موفقيت ما تضمين خواهد بود. در حقيقت 7 قانون برتر كائنات، تجلي يك قانون بزرگ است كه توسط فيزيك كوانتوم به ما نشان داده شده است و آن قانون بزرگ اين است:همه چيز انرژي است؛ يعني چيزهايي كه در اطراف ما هستند، مانند؛ ماشين، نيمكت، اين كتاب، اين ها همگي جامدند و در سطح كوانتوم همگي ذراتي از انرژي محسوب مي شوند.

هفت قانون برتر كائنات، زيرمجموعه اي از اين قانون بزرگ است. اين قوانين زندگي ما و به طور كلي هر چه را كه در اين جهان است، كنترل و اداره مي كنند. به همين خاطر من آن ها را قوانين برتر مي خوانم، زيرا آن ها هميشه و همه جا هستند و در هر زمان و براي هر كس كار مي كنند. در واقع اين قوانين به حدي دقيق هستند كه اجازه مي دهند انسان ها به كره ماه فرستاده شوند و زمان بازگشتشان به كره زمين را نيز در عرض چند ثانيه محاسبه كرده و اعلام كنند. نيازي نيست كه قوانين برتر را حفظ كرده يا تمام جزئيات مرتبط به آن را درك كنيد، بلكه اگر تنها اصول اساسي آن را ياد گرفته و بدانيد چطور در زندگي عمل مي كنند كافي است. اين مسئله درست مانند دانستن قانون جاذبه است. به اين معني كه شما مي دانيد اجسام هنگام سقوط به طرف زمين مي روند نه به طرف هوا اما جزئيات ديگري را در مورد جاذبه و قوانين مربوط به آن نمي دانيد و نيازي هم به دانستن آن نداريد.

اين 7 قانون برتر و 7 اصل قدرت كه كمك مي كنند بتوانيد از 7 قانون برتر كائنات استفاده كنيد زندگي شخصي و كاريتان را چنان به شادي، رضايت و موفقيت تبديل مي كنند كه حتي در رؤياهايتان هم به آن فكر نمي كرديد. قادر به تصور چنين زندگي اي نبوديد؛ بنابراين اگر مي خواهيد سال ها موفق و ثروتمند باشيد و اين موفقيت و كسب ثروت مداوم باشد بايد اين قوانين برتر و اصول قدرت را درك كنيد. بگذاريد نگاهي به 7 قانون برتر كائنات بيندازيم:

7 قانون برتر كائنات براي كسب موفقيت و ثروت

هفت قانون برتر كائنات همگي زيرمجموعه اي از يك قانون اصلي از فيزيك كوانتوم يعني همان اصل «همه چيز انرژي مي باشد» است.

قوانين برتر كائنات عبارت اند از:

قانون تغيير و تبديل هميشگي انرژي: انرژي به طور دائم در تغيير و تبديل است و «تغيير» تمام آن چيزي است كه در جهان وجود دارد.

قانون جنبش: هر چيزي در جهان اعم از قابل رؤيت و غير قابل رؤيت با فركانس هاي مختلف در حال جنبش و نوسان است. تفكر، داراي بالاترين فركانس يا قوي ترين فرم انرژي است. قانون كمكي جاذبه مي گويد چيزهاي مشابه همديگر را جذب مي كنند و به همين دليل است كه ما به هر چيز كه فكر كنيم و روي هر چيزي كه متمركز شويم همان را به دست مي آوريم.

قانون نسبيت: هر چيزي كه وجود دارد از طريق ارتباطش با چيزهاي ديگر تعريف مي شود. هر چيز تا زماني كه با چيز ديگر مقايسه نشده است، فقط وجود دارد. همين.

قانون قطبيت: اگر چيزي وجود دارد مخالف آن چيز هم حتماً وجود دارد. شكست بايد با بودن موفقيت معنا پيدا كرده و كامل شود.

قانون نواخت و صدا آهنگ: در هر چيزي و در هر حركتي، نظم، نوسان و الگوي خاصي برقرار است. زندگي يك رقص است.

قانون علت و معلول: هر چيزي دليلي دارد و هر دليلي معلولي.

قانون جنسيت: هيچ چيز جديدي در عالم هستي وجود ندارد، بلكه تمام چيزها داراي دوره نهفتگي هستند و بعد از اين دوره نهفتگي آشكار و ظاهر مي شوند.

منبع : http://academy24.blog.ir/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 1590
  • بازدید کلی : 19202
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه